Sunday, April 18, 2010

Misi Hari Ini : Pergi Pasar - Part 2



Ni kat kedai jual daging. Ada sesapa nak beli KEPALA LEMBU??

Haa...dah sampai balik rumah dengan selamatnya setelah melalui perjalanan balik yang agak tak mencabar sejauh kira-kira 10km(sebab lalu atas tar je...takleh lalu offroad takut barang-barang dibeli jatuh). Tapi kalau korang nak try gak offroad,no problem. Kalau berjaya jangan lupa bagitau...




Misi BERJAYA! Anak ku yang sulung(Kakak) turut bagi sokongan."Lain kali kakak nak ikut juga..."katanya. Boleh,tapi kakak kena pandai naik basikal dulu...

DATA KAYUHAN :



Destinasi Kayuhan: Rumah - Pasar - Rumah(singgah kejap kedai nasi bungkus beli nasik)



Jarak Kayuhan: 20KM



Nilai Petrol Dijimatkan : lebih kurang RM 5.00



Satu lagi,kayuhan Pergi Pasar ni dibuat pada pagi hari Jumaat....sebab kat tempat aku hari Jumaat cuti...jadi boleh la dikatakan aku juga menyahut seruan "CYCLE FRIDAY"....



Sekian....


3 comments:

  1. good idea bro :). lawa blog ko.. salam ziarah

    ReplyDelete
  2. Salam,
    Ambo pun orang Pasir Puteh, asal Kg Saring.

    ReplyDelete
  3. Terima kasih, kerana sudi berziarah...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...