Thursday, July 12, 2012

Perkara baru : Bicycle Quotes

Salam. Nak bagitau di blog ini, kawe telah buat penambahan satu ruangan baru di bahagian kanan(widget). Ruang baru tu dinamakan 'Bicycle Quotes' ataupun kalau diterjemah kepada bahasa Melayu, 'Pepatah Berbasikal'. Ruangan ini nanti pada rancangan kawe akan diisi dengan kata-kata yang berkaitan dengan berbasikal dan kaitannya dengan kehidupan seharian...

Bicycle Quote yang pertama kawe muatkan di ruangan ini dipetik dari laman fb saudara Latfy, seorang kawan yang jugak berkongsi minat mengayuh basikal.

"Sometimes we're so used to driving and cycling in the city, we forgot how meditative nature could be. Instead of fighting our way on the roads during peak hours against other pushy drivers trying to force their ways to urgent meetings, on the trails in the forest – one only fights with one's own breath, beliefs (it's a steep hill!) and stamina (pancit, pancit!). 

No, no pushy KL drivers here. Or
stopping at traffic lights.
The only pushing we do is our own two wheels, and the only stops is for catching breaths.

So come on guys, let's go immerse ourselves in the trails, and find out how small we really are."
Latfy Anuar Latif, a fellow rider from KL, oghe Kelate... :)


Nota : Kalau demo ada apa-apa 'Bicycle Quote' yang rasanya ingin dikongsi, sila letak di ruangan komen ye, kalau sesuai kawe akan pilih dan letakkan di ruangan ini....  :)

Keep On Gatih, Bro & Sis!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...